Συμμετοχή φοιτητών/τριών του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας
Κατά τη διάρκεια του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αναπτυξιακής Ψυχολογίας που πραγματοποιήθηκε στις 17-20 Οκτωβρίου 2024, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής συμμετείχαν φοιτητές και φοιτήτριες του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» με παρουσιάσεις/εισηγήσεις στο πλαίσιο τριών Συμποσίων. Ειδικότερα έγιναν οι ακόλουθες εισηγήσεις από τους/τις μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες:
- Βάθη, Μ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων διαμόρφωσης ταυτότητας, χρήσης Instagram και Γονικής Συμπεριφοράς στη μέση εφηβεία
- Βασιλείου, Ε., Παντελάκη, Χ. Φ., Πολυχρόνη, Φ. Γονείς παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Αντιλήψεις για τα συμπτώματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αντιλαμβανόμενο στρες και ψυχική ανθεκτικότητα.
- Δουρδούμας, Δ., Συνοδινού, Α., Ψαράκη, Μ., Μαραμαθάς, Α., & Γεωργέλου, Δ.Εφαρμογές της κοινωνικής δικαιοσύνης σε σχολικά πλαίσια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Καραλάγα, Π., & Τάνταρος, Σ. Σχέση προβληματικής χρήσης του διαδικτύου με ακαδημαϊκές επιδόσεις & αναβλητικότητα εφήβων μαθητών.
- Καραμουσουλής, Μ., & Τάνταρος, Σ. Γονική υπερπροστασία, διαμόρφωση ταυτότητας και βασικές ψυχολογικές ανάγκες.
- Πολυχρόνη, Φ., Αθανασιάδου, Δ., Καβουρίδη, Μ., Λιακοπούλου, Ε. Στρες, συναισθήματα και στρατηγικές αντιμετώπισης γονέων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη διαδικασία της κάτ’ οίκον μελέτης τους.
- Φεφλέ, Δ. Ν., Γραμματίκα, Ξ., Ρουμελιώτη, Ε. Α., Τέλια, Α., & Χατζηκωνσταντινίδου, Μ. Ε.Πρακτικές Κοινωνικής δικαιοσύνης σε σχολικά πλαίσια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Α., Αθανασίου, Δ., Νικολοπούλου, Β., Λιανός, Π., &Γιαννακοπούλου, Α. Πολυεπίπεδη προσέγγιση για την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας σε επίπεδο ατόμου και συστήματος και τη διασύνδεση σχολικών κοινοτήτων