ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΜΣ «ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ» ΣΤΟ 7 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Συμμετοχή φοιτητών/τριών του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» στο 7 Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας

Συμμετοχή φοιτητών/τριών του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας

Κατά τη διάρκεια του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αναπτυξιακής Ψυχολογίας που πραγματοποιήθηκε στις 17-20 Οκτωβρίου 2024, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής συμμετείχαν φοιτητές και φοιτήτριες του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» με παρουσιάσεις/εισηγήσεις στο πλαίσιο τριών Συμποσίων. Ειδικότερα έγιναν οι ακόλουθες εισηγήσεις από τους/τις μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες:

  • Βάθη, Μ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων διαμόρφωσης ταυτότητας,  χρήσης Instagram και Γονικής Συμπεριφοράς στη μέση εφηβεία
  • Βασιλείου, Ε., Παντελάκη, Χ. Φ., Πολυχρόνη, Φ. Γονείς παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Αντιλήψεις για τα συμπτώματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αντιλαμβανόμενο στρες και ψυχική ανθεκτικότητα.
  • Δουρδούμας, Δ., Συνοδινού, Α., Ψαράκη, Μ., Μαραμαθάς, Α.,  & Γεωργέλου, Δ.Εφαρμογές της κοινωνικής δικαιοσύνης σε σχολικά πλαίσια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Καραλάγα, Π., & Τάνταρος, Σ. Σχέση προβληματικής χρήσης του διαδικτύου με ακαδημαϊκές επιδόσεις & αναβλητικότητα εφήβων μαθητών.
  • Καραμουσουλής, Μ., & Τάνταρος, Σ. Γονική υπερπροστασία, διαμόρφωση ταυτότητας και βασικές ψυχολογικές ανάγκες.
  • Πολυχρόνη, Φ., Αθανασιάδου, Δ., Καβουρίδη, Μ., Λιακοπούλου, Ε. Στρες, συναισθήματα και στρατηγικές αντιμετώπισης γονέων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη διαδικασία της κάτ’ οίκον μελέτης τους.
  • Φεφλέ, Δ. Ν., Γραμματίκα, Ξ., Ρουμελιώτη, Ε. Α., Τέλια, Α., & Χατζηκωνσταντινίδου, Μ. Ε.Πρακτικές Κοινωνικής δικαιοσύνης σε σχολικά πλαίσια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Χατζηχρήστου, Χ., Υφαντή, Θ., Λαμπροπούλου, Α., Αθανασίου, Δ., Νικολοπούλου, Β., Λιανός, Π., &Γιαννακοπούλου, Α. Πολυεπίπεδη προσέγγιση για την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας σε επίπεδο ατόμου και συστήματος και τη διασύνδεση σχολικών κοινοτήτων