Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχολική Ψυχολογία», Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το Πρόγραμμά μας στοχεύει στη διασύνδεση της θεωρίας, της έρευνας, της εκπαίδευσης και της πράξης παρέχοντας σύγχρονες σπουδές εναρμονισμένες με τα διεθνή πρότυπα, εποπτευόμενη πρακτική άσκηση των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών μας και διεθνείς συνεργασίες σε ακαδημαϊκό επίπεδο. Επιπλέον, το ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» συνδέεται στο επιστημονικό πεδίο αλλά και στην πρακτική εφαρμογή με το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας: Εκπαίδευση, Έρευνα και Εφαρμογές, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών μέσα από πολυεπίπεδες δράσεις/πρωτοβουλίες υποστήριξης των σχολικών κοινοτήτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με την ενεργό εμπλοκή των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών μας.
Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα ανακαλύπτοντας τη διεπιστημονική συνεργατική διαδρομή στη σχολική ψυχολογία που διέπει το Πρόγραμμά μας για την ανάδειξη νέων γνώσεων και πρακτικών ως αποτέλεσμα της πολυετούς προσπάθειας και αφοσίωσης στη γνώση, την εξέλιξη, την καινοτομία και τη στήριξη καθώς και την ενδυνάμωση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
Καθώς ανατρέχετε στα επιμέρους στοιχεία της σελίδας θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του ΠΜΣ, το διδακτικό και επιστημονικό προσωπικό που αποτελείται από εξειδικευμένους επιστήμονες και επαγγελματίες με ακαδημαϊκές γνώσεις και εμπειρίες στον τομέα της σχολικής ψυχολογίας, τις συνεργασίες σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, δημοσιεύσεις, υλικό και παρεμβάσεις με τη συμμετοχή των μεταπτυχιακών/τριών φοιτητών/τριών.
Κοινό μας όραμα αποτελεί η διαμόρφωση των βασικών τομέων της Σχολικής Ψυχολογίας, η εξέλιξη και εδραίωση/οριοθέτηση του κλάδου σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αναδύονται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στη διεθνή κοινότητα.
Χρυσή (Σίσσυ) Γ. Χατζηχρήστου, Ph.D
Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας
Διευθύντρια ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία»
Διευθύντρια Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας