Ερευνητικά Προγράμματα με εμπλοκή μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών (πρόσφατα)
- Διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα: A compensated study to understand teacher resilience during the post-pandemic recovery (Επιστ. Υπ. Associate Prof. Chunyan Yang, University of California, Berkeley, US (2024-..)
- Διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα: School cultural congruity and parent engagement (Επιστ. Υπ. Prof. Shane Jimerson, University of California, Santa Barbara, US) (2022-..)
- Διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα: Georgia School Climate Survey (A multi-national study exploring adolescent perceptions of school climate and mental health problems) με τη συμμετοχή 14 χωρών (Επιστ. Υπ. Assistant Prof. Tamika LaSalle, Georgia University, US) (2019-..)
Προγράμματα Πρόληψης/Παρεμβάσεις με εμπλοκή μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών (πρόσφατα)
- Διεθνής δράση: «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στοσχολείο μας: Ένα ταξίδι στο δικό μας κόσμο» (“Feeling CARED in School: A Journey around the World”). (Δείτε εδώ πληροφορίες για τη Δράση, Δείτε εδώ το flipbook με τα έργα των μαθητών/τριών στην ελληνική γλώσσα)
- ´“Bottleneck Analysis and Teacher Trainings for Inclusive Education” (ΒΑΤΤΙΕ). Το πρόγραμμα αυτό υλοποιείται από το 2021-2023 στο πλαίσιο του Child Guarantee, μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο την αντιμετώπιση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού και τη διασφάλιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των παιδιών και εφήβων. Στο συγκεκριμένο ερευνητικό πρόγραμμα συμμετείχαν εθελοντικά τρεις φοιτήτριες του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» από την ειδίκευση «Εφαρμογές της Ψυχολογίας στη σχολική κοινότητα»
- “WeC.A.R.E.": Διεθνές πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών και παρέμβασης για την προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα με τη συμμετοχή 13 χωρών. Δείτε εδώ πληροφορίες για το πρόγραμμα
- Διαπολιτισμικό πρόγραμμα: «Το Ολυμπιακό Πνεύμα μέσα από τη Φωνή των Παιδιών» (“The Olympic Spirit through Children’s Voice”). Δείτε εδώ πληροφορίες για το πρόγραμμα
Εισηγήσεις στο πλαίσιο των μαθημάτων του ΠΜΣ
- D. Shriberg, Ph.D. Professor of School Psychology, Indiana University
- G. Cash, Ph.D. Professor of School Psychology, Nova Southeastern University
- Ε. Vomvorides, Ph.D. Professor, University of South Florida
- C. Hatzichristou, Professor of school psychology (προσκεκλημένη εισήγηση σε φοιτητές στο Πανεπιστήμιο της Λετονίας)
Επισκέψεις φοιτητών/τριών από πανεπιστήμια του εξωτερικού
- Nova Southeastern University, CA, USA (2021-2022)
- Texas State University, USA (2022-2023)
Webinars
- ISPA School Psychology Trainers Task Force , ISPA Networking Series Initiative, International Synergy and Dialogos WEBINARS (2020-2023)
Συνεργασίες μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών
- ISPA Student & Networking Committee Initiative: Series of school psychology students' team presentations (2020-2023)
- Εισηγήσεις σε διεθνή συνέδρια σχολικής ψυχολογίας με τη συνεργασία μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών από διαφορετικές χώρες