Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ, Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΛΨΕ
Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής:
Χ. Χατζηχρήστου
Οργανωτική Επιτροπή:
Ηλίας Μπεζεβέγκης, ΕΚΠΑ, Σπύρος Τάνταρος, ΕΚΠΑ, Βασίλης Παυλόπουλος, ΕΚΠΑ, Αικατερίνη Γκαρή, ΕΚΠΑ, Πέτρος Ρούσσος, ΕΚΠΑ, Φωτεινή Πολυχρόνη, ΕΚΠΑ, Γιώργος Γεωργουλέας, ΕΚΠΑ, Διαμάντω Φιλιππάτου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Ειρήνη Μπαϊρακτάρη, ΕΚΠΑ, Βασιλική Στασινού, ΕΚΠΑ, Σπυριδούλα Μίχου, ΕΚΠΑ, Βασιλική Μπαμπανάσιου, ΕΚΠΑ, Δανάη Αθανασίου, ΕΚΠΑ, Διαμάντω Φραγκιαδάκη, ΕΚΠA
Εισηγήσεις με τη συμμετοχή μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών (ενδεικτικές)
- Αθανασίου, Δ. Διερεύνηση των διαστάσεων του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου.
- Βαχάρη, Μ., & Πολυχρόνη, Φ. Μνήμη επεισοδίων παιδιών Δημοτικού: Δεδομένα από τη στάθμιση του τεστ μνήμης.
- Γώγου, Μ., Κατσιάρα, Β., & Πολυχρόνη Φ. Η συμβολή της αυτοπαρακολούθησης και άλλων γνωστικών παραμέτρων στην αναγνωστική κατανόηση παιδιών Ε’ και Στ’ Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
- Κάια-Καγιοπούλου, Μ. Η ψυχοκοινωνική προσαρμογή των κωφών/βαρηκόων παιδιών σχολικής ηλικίας.
- Λάπη, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων της διαφοροποίησης στην οικογένεια και της διαμόρφωσης ταυτότητας σε αναδυόμενους ενήλικες.
- Λιανός, Π. Γονικές πρακτικές και σχολική επάρκεια μαθητών Ε’ και Στ’ Δημοτικού: Ο ρόλος της προσωπικότητας.
- Λιάπη, Σ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων της διαφοροποίησης στην οικογένεια και της διαμόρφωσης ταυτότητας σε αναδυόμενους ενήλικες.
- Μπαμπανάσιου, Β., & Χατζηχρήστου, X. Η σχολική εμπλοκή σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Α’ βάθμιας & Β’ βάθμιας εκπαίδευσης.
- Μιχαηλίδη, Γ., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση της κοινωνικής και συναισθηματικής επάρκειας μαθητών 10-12 ετών.
- Μίχου, Σ. Διαστάσεις ψυχοκοινωνικής προσαρμογής σε σχέση με ατομικούς και συστημικούς παράγοντες σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Μπαρδουνιώτη, Μ., & Χατζηχρήστου, Χ. Διαστάσεις του σχολικού ψυχολογικού κλίματος σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
- Νικολάου, Ό., & Τάνταρος, Σ. Διερεύνηση των σχέσεων των εκτελεστικών λειτουργιών με την ανάπτυξη και την συμπεριφορά των παιδιών ηλικίας 6-12 ετών.
- Πανδιά, Ε. Β., & Πολυχρόνη, Φ. Η αναγνωστική αποκωδικοποίηση σε μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού και η σχέση της με τη φωνολογική επίγνωση.
- Στασινού, Β., & Χατζηχρήστου, Χ. (2015). Διαστάσεις της ψυχικής υγείας σε σχέση με την οικονομική κρίση σύμφωνα με τις αντιλήψεις μαθητών Γυμνασίου.
- Στρατινάκη, Β., Μαστοράκη, Μ. Ι., & Πολυχρόνη, Φ. Αναγνωστική ικανότητα σε συνάρτηση με βραχύχρονη μνήμη και μνήμη εργασίας, σε δείγμα μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας.
- Υφαντή, Θ. Τύποι εμπλοκής μαθητών σε επιθετικές συμπεριφορές στο σχολείο και η ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή: Διερεύνηση ψυχολογικών παραμέτρων σε επίπεδο ατόμου και συστήματος.